Ania Saeys

23 januari 1971

• Geboorteplaats:

Doornik

In 2000 zijn mijn man en ik naar Asper komen wonen. We zochten een locatie van waaruit we beiden ons werk makkelijk konden bereiken. Asper en de omgeving beviel ons zodanig dat we besloten om ons huis hier te bouwen: nu onze thuis en die van onze twee kinderen. Van opleiding ben ik ingenieur en vandaag werk ik in een biotechbedrijf in Zwijnaarde.

Zoals in elk gezin, is het een dagelijkse uitdaging om een evenwicht te vinden tussen werk en gezin.
Als bezorgde moeder wil ik me in onze gemeente inzetten voor een fiets- en kindveilig verkeer, zonder te hoeven inboeten aan een vlotte doorstroming. Respect voor mekaar in het verkeer dankzij een verkeerssituatie waarin iedere weggebruiker een plaats krijgt. Meer WIJ-gevoel in het verkeer leidt ongetwijfeld tot minder verkeersfrustraties.

Ik ben er van overtuigd dat op tal van vlakken de sleutel naar een betere samenleving ligt bij samenhorigheid en wederzijds respect. Respect voor mekaar in het verkeer, respect voor het milieu, respect voor de zwakkeren in de samenleving.