Tijdens onze nieuwjaarsreceptie op 31 januari 2016 verkopen wij buxusplantjes ten voordele van 'vergroot de hoop'.

Vergroot de Hoop steunt de strijd tegen kanker door zo veel mogelijk taxussnoeisel, een basisgrondstof voor chemotherapie, in te zamelen. Deze inzameling krijgt de medewerking van gemeenten of intercommunales die hun containerparken ter beschikking stellen. Bovendien levert elke kubieke meter ingezameld taxussnoeisel geld op voor kankerbestrijding. Voor elke kubieke meter snoeisel die de organisatie ontvangt, doneert Vergroot de Hoop geld aan organisaties of instellingen die zich rechtstreeks met de bestrijding van kanker bezighouden.

Eén plantje kost 2,50 € (5 voor 10 €).De opbrengst van de verkoop gaat integraal naar het goede doel 'vergroot de hoop'.

Steun het goede doel door:

• Een plantje te kopen tijdens onze nieuwjaarsreceptie. We verkopen ze aan 2,50 euro/stuk.
  • Komend snoeiseizoen uw taxussnoeisel te doneren aan Vergoot de Hoop. Op de website www.vergrootdehoop.be leest u op welk containerpark u terecht kan of onder welke voorwaarden je gebruik kan maken van de gratis snoeidienst.

Meer info over het project vindt u op www.vergrootdehoop.be.