Enkele voormalige politici en ambtenaren uit Gavere kregen van het gemeentebestuur een eremedaille uitgereikt. Die eer viel te beurt aan eregemeenteraadsleden Gerard Van den Bossche, Erik Bernaert, Carlo Vande Walle, Antoine Eeckhout, Carlos Dhont, Willy Demoor, Raoul Bekaert, Joseph Van Mieghem, Maria De Vriese, Martin Dhaenens. Ook ex-OCMW-raadsleden Jacques Dezutter, Antoinette Peters, Rudy Van den Berghe en Anita Verloo werden gehuldigd, net als eregemeentesecretaris Guido Vieren, eregemeenteontvanger Paul Dick en ereschepenen Marc Van Wittenberge, Pierre Declercq en Emiel Laforce. Guy Vandeputte werd bedankt voor zijn jarenlange inzet als eindredacteur van het gemeentelijk informatieblad.

Bron: Het Nieuwsblad, GPP, 20 oktober 2014

CD&V-leden Jacques Dezutter, Antoine Eeckhout en Carlo Vande Walle gehuldigd met een mooie Raes Van Gavere-eremedaille. Wij wensen hen op onze beurt te bedanken voor hun jarenlange inzet en van harte te feliciteren!